Reklamace !

Již od pohledu trochu nesympatické téma, že?

reklamace

Ale všichni jsme jen lidé. Čas od času se může stát, že to co naleznete ve svém nově příchozím balíčku, není zrovna to, co jste očekávali. Může se stát, že jsme zboží nedostatečně popsali a úplně špatně vyfotili. Nelíbí se Vám barva, rozměr, kartáč není dost chlupatý, černý krém je málo černý...Může se stát, že jistě jen náhodou přepravci vypadl zrovna Váš balíček z rukou a omylem na něj ještě šlápl..Může se stát, že jste zamýšleli někoho obdarovat a zjistitli, že vůbec boty nenosí..

V tom případě se na nás neváhejete ihned obrátit !

K reklamacím přistupujeme velmi vstřícně a lidsky. Na slušné jednání reagujeme vždy slušně a v naprosté většině k plné spokojenosti zákazníka. Všechny dvě loňské reklamace dopadly spokojeností obou stran a byly vyřízeny vždy obratem. Jejich účastníci by mohli vyprávět..Jak tedy prakticky na to?

Určitě nás o své nespokojenosti informujte na email info@cisteboty.cz. Domluvíme se a podle charakteru potíží Vám vyjdeme vstříc. Všechny Zásilky můžete vrátit prostřednictví sítě výdejních míst Zásilkovny a jejich podání Vás nebude stát vůbec nic. Pošleme Vám jen štítek s čárovým kodem a zásilku s ním podáte zpět na kterémkoliv výdejním místě Zásilkovny. 

Heureka

Využít však můžete i svého oblíbeného dopravce, třeba Českou poštu. Poštovné však budete muset v tomto případě uhradit. Peníze posíláme vždy bezhotovostně, převodem na účet. Pakliže od kupní smlouvy ustupujete v plném rozsahu, tedy vracíte objednávku celou, vracíme Vámi vynaložené finanční prostředky v celé výši. Nejste-li totiž se zbožím spokojeni a máte navíc uhradit dopravu tam a zase zpět, negativní zážitek z nákupu je dokonán. Velice nás těší, že naše zákaznická základna se rekrutuje ze slušných lidí a nám je potěšením s takovými jednat i v nepříjemné věci. Neoháníme se proto podmínkami (jakkoli jsou ze zákona třeba), paragrafy ani lhůtami. Nechováme se jako únosci či loupežníci. Nevyhrožujeme svým zákazníkům smyšleným právním oddělením a nenutíme je vyplňovat nesmyslné formuláře. Důvod proč zboží vracíte, nám sdělit můžete, ale nemusíte.  Byli bychom rádi, abyste se v našem obchodě cítili bezpečně a neváhali se na nás opakovaně obrátit. Jak se říká, genetika úspěchu nespočívá v růstu, ale v zušlechťování. A jeho součástí je i vyřizování nepovedených objednávek. Tehdy se totiž ukáže jak to s deklarovaným prozákaznickým přístupem ve skutečnosti je. 

Souhlasíte? 

reklamace

J. Filip, majitel obchodu

Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek
opiště kód
antispam
     Více informací

Spojte se s námi !

Chcete dostávat informace o slevových akcích, výprodejích a speciálních nabídkách pouze pro členy klubu ČistéBoty.cz ?

Chcete si přečíst nový článek, nebo si prohlédnout nové zboží ?

Nechcete se složitě registrovat ?

Vaše jméno:
Váš email:

Jak snadné, že ? Uvidíte, že nebudete litovat.

Copyright © www.cisteboty.cz, provozováno na systému Shop5.cz