Výrobce: | Famaco |
Cena s DPH : | 129,- Kč |
Přepočtená cena: | 4,97 EUR |
Přepočtená cena bez DPH: | 4,11 EUR |
DPH: | 21 % |
Dostupnost: | Skladem ( Světlý ) |
✔️Vysoká kvalita
✔️Ergonomická rukojeť
✔️Vhodný k nanášení krému
Kulatý aplikační kartáček z velmi tvrdého bukového dřeva ve světlém provedení rukojeti a dvou provedeních osazení. Tmavé a světlé. Osazení je z výběrové 100% přírodní štětiny, která je pevně usazená v bezchybně vrtaných otvorech.
Celková velikost kartáčku je 9,5cm a díky svému povedenému ergonomickému tvaru velmi dobře padne do ruky.
Výborně se hodí k aplikaci krému na zdobených botách i ošetření všech švů a přehybů kůže. Díky pevné štětině dokonale ošetří např. zdobení typu brogue. Tento kartáček nabízíme i v luxusním provedení s rukojetí z prvotřídního exotického dřeva.
Krémovací kartáček je dokonale řemeslně provedený, bez jediného otřepu, nebo viditelných třísek. Decentní lakování zvýrazňuje nádhernou kresbu bukového dřeva, která je na každém kartáčku jiná a každý je originál.
Pokud se ptáte, jak nanášecí kartáčky udržovat, aby dobře vypadaly, spolehlivě sloužily a štětiny nebyly slepené, slyšte:
Kartáčkem nabírejte vždy jen velmi malé množství krému na jedno nabrání. Tím omezíte "upatlání". Po ukončení práce jej prokartáčujte velkým leštícím kartáčem. Jakobyste je kartáčovali navzájem o sebe. Malému to pomůže a velkému nevadí. V případě zatrdnutí štětin pak nezbyde než kartáček umýt. A to například sedlovým mýdlem na kůži, které máme v nabídce též.
Pamatujte však na nutnost mít zvlášť kartáče na světlé a tmavé boty.
Small aplicator brush. Famaco.
Nanášecí kartáček Famaco kulatý Světlý
Cena bez DPH: | 107,- |
Cena s DPH: | 129,- |
Nanášecí kartáček Famaco kulatý Tmavý
Cena bez DPH: | 107,- |
Cena s DPH: | 129,- |
Cena s DPH | 249,- Kč |
9,59 EUR |
Cena s DPH | 179,- Kč |
6,90 EUR |
Cena s DPH od | 109,- Kč |
4,20 EUR |
Cena s DPH od | 329,- Kč |
12,68 EUR |
Chcete dostávat informace o slevových akcích, výprodejích a speciálních nabídkách pouze pro členy klubu ČistéBoty.cz ?
Chcete si přečíst nový článek, nebo si prohlédnout nové zboží ?
Nechcete se složitě registrovat ?